Wizytowałem celem rezygnacji. Porządek w biurze na średnim poziomie, ulotki porozrzucane jak jakieś śmieci, konsultantka po przedstawieniu jej pisma stwierdziła, że jest ono dla niej nieczytelne, nie przeczytawszy ani jednego zdania. Odniosłem wrażenie, że nie za bardzo wie jak podejść do tematu, chwilę po trwała jakaś rozmowa przez telefon z której nic nie wynikło, oraz, co najbardziej szokujące, Pani na zakończenie nie umiała odróżnić cyfry 7 w numerze klienta od innej na doręczonym piśmie. Wrażenie nie należało do pozytywnych, ponieważ zdawało mi się, że odstąpienie nie zostało wprowadzone poprawnie, brak jakiegokolwiek potwierdzenia, na pytanie czy usługa została zamknięta z odpowiednim dniem, otrzymałem odpowiedź że nie, ale w razie czego mogę złożyć reklamację, istnieje przecież orka gdzie zajmują się takimi sprawami. Mam wątpliwości, czy ta obsługa może być nazwana poprawną, bo do dobrej nie mogę jej nawet porównać. Życzyłem powodzenia.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przepraszamy jeżeli obsługa w Lokalnej Placówce niespełniła Twoich oczekiwań. Chcielibyśmy dokładnie przeanalizować zgłaszane nieprawidłowości, w związku z tym prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.