Chciałabym podzielić się swoją opinią na temat braku profesjonalizmu jaka wykazuje się firma DPD. Kurier ( chyba przestraszony ciężarem paczki ) postanowił nawet nie podjąć próby dostarczenia mi jej pod drzwi. Byłam cały dzień w domu a mimo to w statusie przesyłki wieczorem zobaczyłam „nieudana próba doręczenia”. Natychmiast postanowiłam wyjaśnić sprawę mailowo i wystosowałam odpowiednie pismo w tej sprawie. Z racji tego, że była już pozna godzina wieczorna nie oczekiwań odpowiedzi szybko ale ku mojemu zdziwieniu już o godzinie 7:36 rano odpisała mi na maila Pani Weronika Pacek z obsługi klienta formułą „kopiuj” „wklej” (Informujemy, iż kontakt z odbiorcą jest indywidualną decyzją kuriera. Nie ma możliwości ustalenia doręczenia pod adres. Możliwy odbiór własny lub zwrot do nadawcy). Zaznaczę, że Pani Weronika nie sprawdziła nawet co się stało z paczką, że nie została dostarczona tylko napisała maila spławiającego.
Droga firmo DPD, sugeruje przeszkolić swoich pracowników na każdym szczeblu obsługi klienta. Po tych doświadczeniach niestety będę unikać korzystania z Waszych usług. Dodam jeszcze, ze kilku moich znajomych miała podobne historie wiec nie jest do jednorazowy problem.
Pozdrawiam Pana Kuriera oraz Panią Weronikę aby w końcu znaleźli pracę, która nie będzie ich frustrować :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.