Opinie użytkownika (2)

Przestrzegam wszystkich przed...
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie internetowym. Złożyłam 2 zamówienia w grudniu i do tej pory brak towaru i zwrotu pieniędzy, mimo wielokrotnych interwencji. Jutro składam wniosek do e-sądu o wystawienie przedsądowego wezwania do zapłaty i polecam to wszystkim, którzy czekają na zwrot należności. W przypadku nie uregulowania, sprawa idzie do sądu, a sklep poniesie wszystkie opłaty sądowe. Procedura jest bardzo szybka i wszystko można załatwić online. Dodatkowo można złożyć skargę do Izby Handlowej bo ich regulamin jest niezgodny z przepisami obowiązującymi w Polsce. Jestem po rozmowie z Urzędem Ochrony Konsumenta, który potwierdził, że w każdej chwili można zrezygnować z zamówienia nie będąc nawet jeszcze w posiadaniu towaru, więc to co mówią panie na infolinii to bzdura. I chciałabym jeszcze podpowiedzieć osobom, które nie otrzymały towaru, ich zamówienie zostało przez sklep anulowane i została wystawiona faktura. Do tej faktury powinna być wystawiona korekta. To najlepiej zgłosić do Urzędu Skarbowego. Już oni sprawdzą czy w ogóle ta faktura została zarejestrowana. A jeśli opłaciliście zamówienie, a nie macie towaru i faktury, to tym bardziej do Skarbowego bo każdy wpływ na koncie powinien być udokumentowany.

Klient_Vr4G

25.01.2021

Intimissimi

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożone 12...
Zamówienie złożone 12 grudnia 2020 z gwarantowaną dostawą 7-9 dni do punktu. Do dziś nie mam ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Nie można go anulować bo podobno system nie pozwala. I tyle można dowiedzieć się od pań Ukrainek z infolinii. Nawet jeśli nie można go dostarczyć z powodu lockdown to ktoś chyba powinien skontaktować się i zaproponować inną formę dostawy albo anulowanie z uwagi na niewywiązanie sklepu z warunków umowy?!!! Po prostu DNO. Z taką obsługą nie spotkałam się nigdy w żadnym sklepie internetowym.

Klient_Vr4G

11.01.2021

Intimissimi

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi