Jeśli umawiają się na termin 31-05-2022r w godz.14-16 to niech dotrzymują terminu montażu dekodera smart z pakietem MAX . Nie mam czasu oczekiwać waszych techników . Proszę anulować zamówienie skoro dotrzymanie terminu to taki wielki problem.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie dotycząca zmiany oferty na telewizje. Podczas wstępnej rozmowy na temat zakresu zmiany poinformowałem o chęci zmniejszenia pakietu. Nie zostało zaproponowane żadne wyjście ze strony pracownika aby utrzymać mnie jako klienta. Jedyne wyjście które zasugerował to rezygnacja z ich usług i oczekiwanie na telefon ze strony pracowników z działu utrzymania klienta.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.