Opinie użytkownika (2)

Jeśli umawiają się...
Jeśli umawiają się na termin 31-05-2022r w godz.14-16 to niech dotrzymują terminu montażu dekodera smart z pakietem MAX . Nie mam czasu oczekiwać waszych techników . Proszę anulować zamówienie skoro dotrzymanie terminu to taki wielki problem.

Klient_UCsM

01.06.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.06.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie dotycząca zmiany oferty na telewizje. Podczas wstępnej rozmowy na temat zakresu zmiany poinformowałem o chęci zmniejszenia pakietu. Nie zostało zaproponowane żadne wyjście ze strony pracownika aby utrzymać mnie jako klienta. Jedyne wyjście które zasugerował to rezygnacja z ich usług i oczekiwanie na telefon ze strony pracowników z działu utrzymania klienta.

Klient_UCsM

22.12.2021

Vectra

Placówka

Częstochowa, Sląska 6

Nie zgadzam się (0)
19.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi