Opinie użytkownika (1)

Proszę Państwa jestem...
Proszę Państwa jestem załamana ! Znowu otrzymałam zawiadomienie o zwrocie Waszych urządzeń wraz z wyceną /684.07 zł / a nieco wcześniej kolejne wezwanie do zapłaty za usługę za mc kwiecień. Wyjaśniałam, że sprzęt jest zwrócony/protokół zwrotu ZWS/29111/2022 podpisał p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) dn.14.04.22., że opłata za usługę jest niesłuszna ponieważ od 23 marca nie korzystałam z Waszych usług /wypowiedziałam mc wcześniej czyli w lutym br. Proszę już więcej mnie nie badrować i pozwolić mi spokojnie żyć .Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko zgodnie z zobowiązaniem terminem. Z poważaniem Regina Borzyszkowska

Klient_T8TE

03.05.2022

Vectra

Placówka

Gdynia, al. Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi