Proszę Państwa jestem załamana ! Znowu otrzymałam zawiadomienie o zwrocie Waszych urządzeń wraz z wyceną /684.07 zł / a nieco wcześniej kolejne wezwanie do zapłaty za usługę za mc kwiecień. Wyjaśniałam, że sprzęt jest zwrócony/protokół zwrotu ZWS/29111/2022 podpisał p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) dn.14.04.22., że opłata za usługę jest niesłuszna ponieważ od 23 marca nie korzystałam z Waszych usług /wypowiedziałam mc wcześniej czyli w lutym br. Proszę już więcej mnie nie badrować i pozwolić mi spokojnie żyć .Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko zgodnie z zobowiązaniem terminem. Z poważaniem Regina Borzyszkowska
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.