Przed sklepem niedopałki i śmieci. Płyn do dezynfekcji dostępny. Podłoga na sklepie brudna. Półki jak i produkty na nich brudne lepiące się. Personel posiada maseczki. Produkty z promocji wystawione przy kasie. Kasjerka nie zainteresowana klientem. Brak kontaktu wzrokowego, uśmiechu oraz pożegnania. Paragon nie wydany.
Czysto i schludnie przed jak i w banku. Dostępny płyn do dezynfekcji. Zachowane wszelkie środki bezpieczeństwa.Pracownik banku uśmiechnięty i uprzejmy. Pełne informacje na temat zakładanego konta. Udzielona odpowiedź na każde pytanie. Kopia warunków dla klienta. Odprowadzenie klienta do drzwi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.