Zakupiłam bluzkę i chciałam wymienić na rozmiar mniejszą, natomiast w sklepie nie mogłam dokonać wymiany.
Nie mam paragonu, ale była zeskanowana karta przy zakupie.
Nie rozumiem po co odbijane są te karty, jeśli nie jest zarejstrowany zakup. W innych sklepach nie ma problemu z wymianą, co wiecej miałam taki przypadek, że był odszukiwany paragon fiskalny w sklepie gdy klient nie miał paragonu a chciał zwrócić towar. Mając odbitą kartę nie wiedziałam, że trzeba za zachować paragon, tak swoją drogą to sprzedawcą powinien informować o tym. Jestem rozczarowana podejściem do klienta, nie był to jakiś drogi zakup, ale liczy się fakt i podejście do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.