Opinie użytkownika (1)

Trzeba bardzo uważać...
Trzeba bardzo uważać do kiedy trzeba anulować subskrypcje i przypilnować czy faktycznie anulowali.Myślicie,że anulujecie i możecie spokojnie zapomnieć o sprawie a tu tymczasem licznik dalej bije.Subskrypcja miała podobno się anulować po kliknięciu w anuluj subskrypcję, bez udziału pracownika,tak tez zrobiłam i po chwili zobaczyłam napis ANULOWANO, co mnie ucieszyło,że poszło zgodnie z planem. Robiłam to po godz.23, następnego dnia miała się naliczyć nowa opłata za kolejny cykl. Dopiero o 23.57 dostałam dodatkowe potwierdzenie na maila o anulacji, ale niestety faktura została wystawiona na kolejny cykl. Zadzwoniłam do biura obsługi i mocno się rozczarowałam, bo sugerowano,że za późno zrobiłam anulację , "na ostatnią chwilę"komentarze nie na miejscu służące jedynie usprawiedliwianiu się tej platformy szkoleniowej , zamiast prostego przepraszam za niepotrzebny kłopot, to słyszę,że zrobiłam to zbyt późno bo anulacja wpadła do nich o 23.59, tak jakbym miała wpływ na to kiedy to się u nich zatwierdza.Wystarczy czasem lepiej nic nie mówić niż zrzucać swoje błędy na klienta, co mi się bardzo nie spodobało.Zrobiłam o czasie i tyle, nie powinnam słuchać jakiś nieprzyjemnych uwag, pani przy telefonie nie umiała się zachować.Powinni sprawdzać dokładnie w systemie anulacje, przed wystawieniem faktury.Nawet jeśli jest to automat, to dlaczego jest generowana faktura, jeśli na czas została anulowana subskrypcja? ktoś mógłby to sprawdzać, a nie liczyć za nieaktywny okres.Dla mnie mało profesjonalna obsługa klient.Trzeba bardzo pilnować.Ostatecznie powiedziano mi,że będzie wystawiona faktura korygująca , ale czy będzie to się okaże.Co do ofert, przedstawianych przez konsultantkę, to bardzo chaotycznie, mało czytelnie, no i z dużą presją czasową, no to zaraz się kończy promocja....duży nacisk na sprzedaż usług, czysty marketing,dlatego przed ostateczną decyzja poprosiłam o napisanie warunków, które się nieco rozmijały z tym jak mi telefonicznie to przedstawiono.Ostatecznie mimo tych rozbieżności ofertę uznałam za ciekawą więc skorzystałam.Same wykłady to nie jest pierwsza liga,niby są też doktorzy, ale mają rożne poziomy wiedzy.Wiedza "mentorów" dostateczna, miejscami ciekawe, a czasem słychać braki.Aczkolwiek sam pomysł dobry, stworzenia takiej platformy, tylko popracujcie nad kadrą i obsługa klienta.

Klient_SoiDU

18.08.2022
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi