Zakupilam bilet przez aplikacje Koleo jednakze nie mialam fizycznego dokumentu tozsamosci ze soba tylko zdjecie paszportu w telefonie ktorego nawet nie zdazylam wyciagnac bo pani krzyczala ze nie mamy biletu i nakazala zaplacic kare w kwocie 250zl. Caly przedzial slyszal jej krzyki i bezczelne, nieprpfesjonalne zachowanie . Nie sluchala moich tlumaczen ze nie mieszkam w Polsce i nie mam rzadowej aplikacji tylko zdjecie paszportu w telefonie. Normalny rynsztok. Moja mama, podrozujaca ze mna zaproponowala pokazanie swojego dowodu osobistego. Konduktor w ogole nie chcial sluchac o tym rozwiazaniu. Obie z mama jestesmy zdania
ze chciala jak najszybciej nas ukarac nie godzac sie na jakiekolwiek rozwiazania alternatywne.
Zachownie pracownika bylo kary godne, bez empatii i zrozumienia czlowieka, pani krzyczala i zadala zaplacenia kary. Bardzo sie dziwie ze ktos taki reprezentuje polregio. Musicie miec bardzo niskie standardy kultury osobistej od pracownikow.
Podrozuje po calym swiecie, rowniez pociagami i rygor i zastraszenie jakie czulysmy przez pracownika polregio tylko zdarzaja sie w Chinach! Z tym wyjatkiem ze pracownicy tam sa profesjonalni i mili dla podrozujacych.
Podrozuje po calej Polsce i byl to pierwszy przypadek chamstwa, agresji i zachowania rynsztokowego Panstwa pracownika. Oboje moich rodzicow bylo pracownikami kolei i jest im wstyd ze tacy ludzie reprezentuja obecnie kolej.
Numer pracownika 21200
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.