Fantastyczna pizza!
Obsługa bardzo miła, host/kelner pomógł nam z wyborem i przygotował dodatkowe miejsce mino wielu rezrwacji. Na zamówienie nie trzeba długo czekać. Byłem tutaj wielokrotnie i nigdy nie miałem problemu a miejsce faktycznie warte polecenie co wiele razy zrobiłem.
Na dowóz równie miłe doświadczenia.
Jaka biedronka jest wszyscy wiedzą i bardzo szkoda że to się nie zmienia.
Labirynt palet, asortyment wymagający chłodzenia poza lodówkami, rośliny z grzybem lub dodatkowym lokatorem to standard niezależnie od placówki oraz pory dnia.
Podobne niemiłe doświadczenie to obsługa która coraz rzadziej potrafi porozumieć się w języku polski przez co jest problem dopytać się o produkt lub go znaleźć.
Kasy samoobsługowe ogólnie są okej, chyba że potrzeba pomocy obsługi (waga coś namieszała, weryfikacja wieku, itp.), wtedy można czekać i 10minut zanim ktoś podejdzie.
Jestem klientem sieci sklepów Carrefour od wielu lat. Najczęściej odwiedzam placówkę w galerii Posnania przy ul. Pleszewskiej w Poznaniu. Sklep ma bardzo duży asortyment, nigdy nie miałem problemu z świeżością owoców, warzyw, mięsa czy pieczywa. Czystość również na najwyższym poziomie, widać że dba o to załoga sklepu. Jeśli kiedykolwiek potrzebowałem pomocy to pracownicy bez problemu wskazywali mi odpowiedni regał, czy nawet wielokrotnie odłożyli swoje aktualne zadanie żeby podejść ze mną i mi pokazać. gdzie znajduje się produkt.
Odejmuję 0,5 z powodu "labiryntu" palet który się tworzy w godzinach wieczornych, po 21. Jest to trochę męczące.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.