Opinie użytkownika (1)

Witam. Początek mojej historii...
Witam. Początek mojej historii był taki że przestał działać mi keczap (czy jak się to pisze), potem VOD, dalej niknęły mi wszystkie kanały kablowe i zostało mi tylko kilka TV naziemnych Serwisanci prawie u mnie mieszkali ;) próbując robić przeróżne manewry z wymianą dekodera włącznie. Nic się nie zmieniało a ja co ok. dwa dni dzwoniłem do BOA tłumacząc tą historie od początku bo oczywiście nikt nie raczył zrobić jakiś notatek... Odpowiedzi z BOA były klepane odruchowo, wyuczzone. "oddzwonimy", "postaramy się usunąć usterkę jeszcze dziś", Oczywiście temat umierał zaraz po "odłożeniu słuchawki". Ogólna masakra... ...i nagle objawił się cud. ;) Dziś odebrał ode mnie tel. konsultant (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Słychać było wyraźnie, że człowiekowi zależy żeby pomóc. Powiesiliśmy na słuchawkach chyba z godzinę ale przynajmniej wszystko zaczęło działać. Moim oczom ukazała się pełna lista kanałów (coś jak matka boska fatimska) i co ważniejsze wszystkie mogłem oglądać! W tym miejscu chciałbym docenić i b. podziękować panu za cierpliwość, chęci, starania, poświęcony czas i za wszystko inne. Ok 2 miesiące nieskutecznej walki z Vectrą a tu okazało się że jednak się da postawić wszystko na nogi podczas jednego połączenia. Życzyłbym sobie żeby wszyscy mający pomagać ludziom we wszystkich BOA byli jak ten wspomniany konsultant... Jeszcze raz b. dziękuję panu i serdecznie pozdrawiam. Obym przy ew. następnych awariach trafiał na tego samego człowieka...

Klient_QlCVZ

20.10.2022

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
20.10.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi