Korzystam z serwisu Allegro już wiele lat. Jestem zadowolona. Przede wszystkim podoba mi się czytelność serwisu, wszystko jest zrozumiałe i łatwe do odnalezienia - dobry podział kategorii produktów, dobre opcje filtrowania, opinie produktów, opinie o kupującym czy opcje dostępne na profilu własnym. Zarówno strona i aplikacja są łatwe w obsłudze. Oferty są dobrze opisane - od razu widać czas realizacji, opcje dostawy, możliwości zwrotu itp. Fajną funkcją jest też widoczność tańszej oferty na stronie oglądanego produktu. Jedyny minus, za który odjęłam pół gwiazdki to jakość niektórych ofert i produktów, które można tam znaleźć, jednak to już nie wina serwisu ale rynku jaki się na nim ogłasza. Ogólnie polecam.
Kontakt telefoniczny z Alior Bankiem niestety pozostawia wiele do życzenia i zawsze podnosi mi ciśnienie. Łączenie odbywa się zawsze poprzez Infolinę - automatyczną sekretarkę, która bardzo chętnie chce pomóc i rozwiązać problem jednak prawie zawsze nie ma takich możliwości, ponieważ podawane jej komendy, hasła są niezrozumiałe i zawsze kończy się to na połączeniu z doradcą - w porządku ale uważam czas spędzony z Infoliną za zmarnowany, zwłaszcza kiedy potrzebuję szybko rozwiązać jakiś problem. Dodatkowo często doradca okazuje się niewłaściwym i przekierowuje do kolejnego doradcy. Ja dzwoniłam akurat w celu zamknięcia kredytu i musiałam rozmawiać, aż z 3 doradcami gdzie każdy weryfikował moje dane i próbował załatwić sprawę - myśląc, że może ale na końcu okazywało się, że niestety muszę połączyć się z kolejnym działem czy innym doradcą z innymi kompetencjami. Ostatecznie sprawę udało się załatwić telefonicznie (za to te 2 gwiazdki) jednak kosztowało to dużo czasu i cierpliwości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.