Opinia użytkownika: Klient_QI80G
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Kontakt telefoniczny z Alior Bankiem niestety pozostawia wiele do życzenia i zawsze podnosi mi ciśnienie. Łączenie odbywa się zawsze poprzez Infolinę - automatyczną sekretarkę, która bardzo chętnie chce pomóc i rozwiązać problem jednak prawie zawsze nie ma takich możliwości, ponieważ podawane jej komendy, hasła są niezrozumiałe i zawsze kończy się to na połączeniu z doradcą - w porządku ale uważam czas spędzony z Infoliną za zmarnowany, zwłaszcza kiedy potrzebuję szybko rozwiązać jakiś problem. Dodatkowo często doradca okazuje się niewłaściwym i przekierowuje do kolejnego doradcy. Ja dzwoniłam akurat w celu zamknięcia kredytu i musiałam rozmawiać, aż z 3 doradcami gdzie każdy weryfikował moje dane i próbował załatwić sprawę - myśląc, że może ale na końcu okazywało się, że niestety muszę połączyć się z kolejnym działem czy innym doradcą z innymi kompetencjami. Ostatecznie sprawę udało się załatwić telefonicznie (za to te 2 gwiazdki) jednak kosztowało to dużo czasu i cierpliwości.