Opinie użytkownika (1)

W sobotę 10...
W sobotę 10 maja 2025 r. udałam się do placówki sklepu Rossmann. Sklep był zadbany, produkty ładnie wyeksponowane na półkach. Każdy z produktów, które mnie zainteresowały, znajdował się przy odpowiedniej cenówce, w związku z czym nie było problemu ze sprawdzeniem ceny towaru. Zamieszczone były również aktualne promocje. Kiedy weszłam do sklepu zauważyłam jednego pracownika w dziale z kosmetykami do włosów, natomiast drugi znajdował się niedaleko kas. Po wejściu do sklepu Pani od razu z uśmiechem mnie przywitała i zaproponowała pomoc. Na wstępie podziękowałam i weszłam w głąb sklepu. Po jakimś czasie druga Pani zaproponowała pomoc. Poprosiłam o dobranie antyperspirantu. Pani zapytała mnie o cechy mojej skóry. Szczegółowo opisałam jej i zwróciłam uwagę na produkty, które miałam okazję wypróbować, i które nie do końca spełniły moje wymagania. Pani ekspedientka pomogła dobrać mi odpowiedni antyperspirant omawiając mi właściwości 4 produktów, które były by odpowiednie dla mojego rodzaju skóry pod pachami. Wybrałam 2 produkty do przetestowania. Pani z uśmiechem przyjęła moją decyzję i dodała, iż jeśli będę potrzebować jeszcze pomocy to znajduje się w pobliżu i chętnie doradzi ponownie. Podeszłam do kasy samoobsługowej i zapłaciłam za towar. Przy wyjściu Pani, która była na dziale z kosmetykami do włosów bardzo miło mnie pożegnała. Sklep zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Byłam zadowolona z zakupów. Osoba, która mnie obsłużyła była bardzo sympatyczna i nie miałam obaw przed zadawaniem pytań.

Klient_MpkkY

13.05.2025

Rossmann

Placówka

Golub-Dobrzyń, Marii Konopnickiej 10

Nie zgadzam się (0)