13 grudnia 2021r zamówiłem w Vectrze usługę telefonii komórkowej Bezlimit 10 GB, która została aktywowana dopiero 22 stycznia 2022r., a więc po 40-tu dniach; Prawie każdego dnia wysyłałem reklamacje, monity lub próbowałem łączyć się z konsultantem przez czat (na połączenia czekałem po kilkadziesiąt minut). Vectra albo nie odpowiadała, albo tłumaczyła się że nie otrzymała dokumentów, co nie było prawdą, bo kurier odebrał ode mnie podpisane dokumenty 20 grudnia 2021r. oraz 14 stycznia 2022r. Domagałem się zadośćuczynienia finansowego za tak długi okres realizacji mego zamówienia, ale Firma nie udzieliła mi takiego zadośćuczynienia (jedynie zawiadomiła, że do dnia aktywacji ww. usługi. opłaty z tytułu jej świadczenia nie zostaną naliczone na rachunku).
Tak więc mam o Vectrze najgorsze zdanie odnośnie obsługi klienta. Nie polecam tej firmy.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.