Opinie użytkownika (1)

Zgłoszenie wykonane w...
Zgłoszenie wykonane w dniu 16.01 dotyczące nie działającego internetu. Odpowiedź dnia 20.01 z informacją że w T dniu działa iże konsultant się upewnił że wszystko jest ok dnia 20.01. Podejście kompletnie niepoważne.

Klient_LipJ

21.01.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
23.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi