Kasjer przywitał klienta z uśmiechem, co stworzyło pozytywne wrażenie. Transakcja przebiegła sprawnie, co przyczyniło się do zadowolenia klienta. Dodatkowo, kasjer zainicjował rozmowę, sugerując udział w programie lojalnościowym oraz zachęcając do instalacji aplikacji Żabka. Ponadto, zaoferował hot-doga, co wskazuje na inicjatywę w promocji produktów.
Sklep prezentuje się schludnie i przyjaznie. Towary są starannie wyłożone na półkach, co ułatwia nawigację klientowi. Sklep mimo małych rozmiarów jest przyjazny wizualnie
Transakcja przebiegła szybko, jednak zauważyłem pewne obszary do poprawy.
Podczas obsługi nie otrzymałem propozycji uczestnictwa w programie lojalnościowym ani informacji o aplikacji sklepowej. Dodatkowo, brak serdecznego przywitania czy uśmiechu sprawił, że doświadczenie zakupowe wydało się mało osobiste, ponad to kasjerka nie poczyniła kroków do zaoferowania produktów z promocji . Sklep był czysty i przyjemny wizualnie w powietrzu przy pieczywie było czuć woń pieczywa, towar na półkach schludnie ułożony
Transakcja przebiegła szybko, jednak zauważyłem pewne obszary do poprawy.
Podczas obsługi nie otrzymałem propozycji uczestnictwa w programie lojalnościowym ani informacji o aplikacji sklepowej. Dodatkowo, brak serdecznego przywitania czy uśmiechu sprawił, że doświadczenie zakupowe wydało się mało osobiste, ponad to kasjerka nie poczyniła kroków do zaoferowania produktów z promocji . Sklep był czysty i przyjemny wizualnie w powietrzu przy pieczywie było czuć woń pieczywa, towar na półkach schludnie ułożony
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.