Na okularach przeciwsłonecznych z polaryzacją i korekcją wady wzroku (mam -3 dpi) podczas patrzenia np. w niebo w trakcie słonecznego dnia, pojawiają się na brzegach soczewek dobrze widoczne ciemniejsze i jaśniejsze pola, przebarwienia itp. Przed reklamacją w Vision Expres zasięgnąłem opinii u dwóch innych optyków, którzy potwierdzili, że praca jest fatalnie wykonana i że soczewki są po prostu wadliwe. Okulary mają dwuletnią gwarancję, Vision Expres niestety nie uznał mi tej reklamacji, nie podjął się w jakikolwiek sposób by usunąć tą wadę , tłumacząc się tym, że źle używałem okularów (przez około miesiąc) jak się dobrze używa okulary, czy jest coś czego nie wiem? Po za tym, przebarwienia te wg. dyplomowanego optyka z Vision Expres wynikają z naprężeń , nie zmienia to faktu , że wygląda to fatalnie. Jednym słowem 1200 zł wyrzucone w błoto. Dziękuję Vision Expres za uwagę, miałem jeszcze nabyć okulary progresywne i wydać ponad 2000 zł, dobrze że tego nie uczyniłem. Vision Expres, nigdy więcej!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.