Zakupilam VIP kilka dni temu, wszystko dzialalo super az do wczoraj. Blad przy logowaniu - haslo nie bylo zmienione na 100%!
Podobana sytuacja wydazyla sie okolo rok temu, aktywowalam VIPa i po kilku dniach nie mozna bylo sie zalogowac. Wyslalam kilka emaili ale niestety nie otrzymalam nigdy zadnej odpowiedzi. Wyglada na to, ze po pewnym czasie uzytkowania zawieszaja Ci konto, zeby jeszcze raz zaplacic za VIPa. Troche nie fair. Jesli tak bardzo sa chonni na kase to niech podniosa oplate na taka, ktora bedzie ich satysfakcjonowala a nie zamrazaja konta ze swiezo wykupiona subskrypcja. Jestem uzytkowniczka zalukaj niemalze od samego poczatku i jest mi starszne przykro, ale wyglada na to, ze trzeba bedzie poszukac jakiejs alternatywy.
Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.