Jako klient problematyczne było położenie palet które znajdowały się w środku korytarzy między półkami i spotkałem się z tym już w kilku placówkach. Obsługa była pomocna, lecz często trzeba oczekiwać dłuższy czas przy kasie samoobsługowej na pomoc gdy wystąpi jakiś problem. W zakupie przy tradycyjnej kasie obsługa była uprzejma lecz często nie byłem witany zwykłym słowem "dzień dobry". Obsługa była pomocna jeśli chodzi o wsparcie w znalezieniu danego produktu lub wytłumaczenia zasad działania danej promocji.
Obsługa była bardzo uprzejma, cały czas ktoś stał przy biurku gotowy do obsłużenia klienta. Sprzedawca był kulturalny oraz cierpliwie wysłuchał mojego zamówienia, przy tym dedykując swoją uwagę do mnie jako klienta. Obsługa do żywienia używała rękawiczek oraz zadbała o czystość restauracji oraz poprawną dezynfekcję stolików.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.