Załoga wita od razu przy wejściu. Doradczyni pomaga wybrać odpowiednie oprawy zadając wiele pytań otwartych. Proponuje min 6 różnych modeli. Przedstawia zalety każdego z nich oraz upewnia jak się w nich czuję. Specjalista jest życzliwy. Podczas badania używa języka jasnego i zrozumialego. Finalnie zarówno oprawy jak i soczewki zostały dobrane e sposób idealny.
Doradczyni wita od razu po wejściu. Podchodzi w odpowiednim czasie. Z zaangażowaniem bada potrzeby klienta zadając pytania otwarte np dla kogo ma być biżuteria, na jaką okazję, z jakiego kruszcu itp. Na podstawie otrzymanych informacji odpowiednio doradzi. Doradczyni wspomina i zachęca do korzystania z promocji. Nawet po informacji, iż nie dokona się zakupu z uśmiechem żegna i zaprasza ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.