Opinie użytkownika (1)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny chciałam wykupić konto premium. Do tej pory zawsze po 30 minutach wszystko działało. Teraz czekam drugi dzień na włączenie. Na maila otrzymałam potwierdzenie, że zakup został zrealizowany. O co chodzi?!

Klient_H8tz

18.03.2020

Zalukaj.tv

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi