Opinie użytkownika (1)

mam konto VIP...
mam konto VIP ale nic nie mogę obejrzeć, cały czas pojawiał się komunikat Przerwa konserwacyjna. Zapraszamy za kilka minut., teraz komunikat brzmi: Trwa aktualizacja strony. Wracamy jutro. Przepraszamy za utrudnienia. Proszę o wydłużenie mi konta VIP w związku z tą sytuacją!! LOGIN: martynatre91

Klient_G3Hb

27.02.2020

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi