Opinie użytkownika (2)

Napisałam już dwa...
Napisałam już dwa emaile w sprawie zwrotu pieniędzy, za kody których nie dostałam. Zero odzewu ,minęły dwa tygodnie i ani odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy.Gdzie mam napisać w tej sprawie ?Do adwokata?!

Klient_Fle9

04.10.2019

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Witam zapłaciłam 15...
Witam zapłaciłam 15 zl za 30 dni VIP,kodu nie otrzymałam.Zaplacilam drugi raz 30 zl za 60 dni,otrzymałam kod który nie istnieje .Proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy za usługę która nie była dostarczona(dokumenty na potwierdzenie oczywiście są).

Klient_Fle9

21.09.2019

Zalukaj.tv

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za dodaną opinie. Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl to platforma umożliwiająca konsumentom dodawanie opinii na temat jakości obsługi w dowolnych firmach lub instytucjach i korzystanie z rekomendacji innych użytkowników. Polski Program Jakości Obsługi w żaden sposób nie współpracuje z serwisem zalukaj. W sprawie płatności prosimy o bezpośredni kontakt z biurem obsługi zalukaj. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia! Zespół Polskiego Programu Jakości Obsługi

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi