Napisałam już dwa emaile w sprawie zwrotu pieniędzy, za kody których nie dostałam. Zero odzewu ,minęły dwa tygodnie i ani odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy.Gdzie mam napisać w tej sprawie ?Do adwokata?!
Witam zapłaciłam 15 zl za 30 dni VIP,kodu nie otrzymałam.Zaplacilam drugi raz 30 zl za 60 dni,otrzymałam kod który nie istnieje .Proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy za usługę która nie była dostarczona(dokumenty na potwierdzenie oczywiście są).
Dziękujemy za dodaną opinie. Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl to platforma umożliwiająca konsumentom dodawanie opinii na temat jakości obsługi w dowolnych firmach lub instytucjach i korzystanie z rekomendacji innych użytkowników. Polski Program Jakości Obsługi w żaden sposób nie współpracuje z serwisem zalukaj. W sprawie płatności prosimy o bezpośredni kontakt z biurem obsługi zalukaj. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia! Zespół Polskiego Programu Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.