Ten sklep ma taką obsługę, jaka aktualnie zmiana pracuje. Dzisiaj miałem szczęście zrobiłem zakupy w odpowiedniej atmosferze. Było miło i uprzejmie, Sprzedawczyni na mięsie i wędlinach rozpoznała moje potrzeby i zaproponowała odpowiedni towar, który kupiłem. W sklepie było czysto, ale jak zwykle mało miejsca na ciągach komunikacyjnych. Pracownia przy kasie pracowała sprawnie i była uprzejma.
W placówce podłogi były czyste. Na regałach towar był schludnie poukładany i posiadał oznaczenia cenowe, nie widziałem kurzu i pył na produktach. Na dziale obsługi tradycyjnej, mięsa i wędliny były świeże i odpowiednio pogrupowane oraz posiadały etykiety cenowe. Na sali sprzedażowej nie było pracownika. Sprzedawczyni na dziale mięsa i wędliny była smutna, wyglądała na zmęczoną, podjęła obsługę , zadając jedno pytanie, dotyczące moich zakupu. Pracownica nie rozpoznała moich potrzeb i sama wybrała wędlinę. Przy kasie pracownik przywitał mnie uśmiechem, sprawnie obsłużył i podziękował za zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.