Telefon na gwarancji oddany do serwisu ze względu na niedziałający ekran. Przy wysyłce kurierem nie nosił oznak pęknięcia obudowy. Wiadomość uzyskana od serwisu:
"W dostarczonym do naszego serwisu urządzeniu stwierdziliśmy usterkę nie objętą bezpłatną naprawą gwarancyjną. Proponujemy naprawę odpłatną, zgodnie z załączonym kosztorysem.
Uzasadnienie wystawienia kosztorysu:
USZKODZENIE MECHANICZNE OBUDOWY NIE PODLEGAJĄCE WARUNKOM NAPRAWY GWARANCYJNEJ"
Dostałam zdjęcia uszkodzenia. Jestem pewna, że nie było ich przy wysyłce. Nie mogę się odwołać ani udowodnić, że uszkodzenia nie było. Mam wrażenie, że to częsty proceder.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.