Panie pracujące przy kasach są bardzo chętne do pomocy, często z uśmiechem na twarzy pomagają klientom mimo że system który został wprowadzony do sklepów tesco często nawala.
Jakiś czas temu otwierałam nowe konto i starałam się o kredyt. Pani która zajęła się moją obsługą była bardzo miła i rzetelna w wykonywaniu swoich obowiązków a jednocześnie rozmowa odbywała się bardzo luźno, czułam profesjonalizm a jednocześnie przejaw dużej empatii i człowieczeństwa. Ponieważ musiałam donieść sporo dokumentów, pracownik banku pomógł mi w ustaleniu adresów gdzie można co załatwić na jakich formularzach oraz co powinnam ze sobą mieć. Wszystko poszło sprawnie oferta kredytowa przedstawiona dokładnie, nowe konto także opisane od deski do deski. Przyjemna atmosfera schludne pomieszczenie czyściutko. jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym banku.
Wysłałam zapytanie o ubezpieczenie domku p godzinie 9:43, oddzwoniła kobieta po 40 minutach. Pani przedstawił się, kobieta bardzo miła jednak przedstawiona prze zemnie prośba o ubezpieczenie domku do 35 metrów kwadratowych, przebudowanego z letniskowego na mieszkalny sprawiła spory kłopot. Pani nie posiadała informacji na taką możliwość więc co chwilkę dopytywała kogoś o informację. Zadano mi pytania nie związane z ubezpieczeniem typu kod pocztowy adresu zameldowania mimo iż nieruchomość ubezpieczana znajduję się zupełnie gdzie indziej. Następnie poproszono mnie o przesłanie zdjęć. Po krótkiej ankiecie Pani wyceniła dom na 150 tysięcy i powiedziała że czeka na zdjęcia gdyż teraz żadnej kwoty ubezpieczenia podać nie może. Bardzo chaotyczna rozmowa. Nadal nie wiem w ogóle jak kształtują się chociaż w przybliżeniu ceny ubezpieczeń takich domków. Nie została także zaproponowana mi wizyta w placówce abym na miejscu mogła poznać ofertę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.