Pomimo wielokrotnego (15+ maili, 4+ telefonicznie) przedstawienia dowodów że Inpost przekazał firmie VECTRA zwrócony sprzęt, wyjaśniania że wg prawa pocztowego mają również prawo do sprawdzenia w Inposcie tego, iż przesyłka do nich dotarła - firma miga się od uznania reklamacji i zniesienia bezprawnej kary 200zl - twierdząc że nie ma dowodów.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji Twojej sprawy, prosimy o przesłanie danych takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.