Jakość obsługi klienta w tych sklepach jest na bardzo niskim poziomie. Franczyzobiorcy zatrudniają kobiety obrażone na cały świat bo coś im w życiu nie poszło i traktujące klientów dość chamsko. Wydaję się że głównym, a zarazem jedynym kryterium przyjęcia do pracy w tej sieci jest wygląd, a nie prawidłowe podejście do klienta.
Zdecydowana większość personelu miła, kompetentna, pomocna. Niektóre osoby jednak są niezbyt miłe i niezbyt kompetentne. Asortyment (oferta) jest tak akurat. Przeważnie jest wszystko to czego klient spodziewa się znaleźć w żabce. Można znaleźć coś dla siebie, coś dla dziecka i coś dla psa/kota co jest ważne dla wielu klientów. Ceny dość wysokie, na szczęście jest dość sporo promocji tzw "wielosztuki", gdzie można kupić faktycznie w korzystnej cenie. Sklep czysty, zadbany, brak śladów kurzu czy innych zanieczyszczeń. Ogólne wrażenie dobre, ale mogło by być lepiej zwłaszcza odnoście tej części obsługi niezbyt kompetentnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.