Dino w Domaniowie (55-216).
Brak powitania,pomimo kas przy wejściu. Czystość zachowana w sklepie. Nie ma braków na półkach. Towar często zdarza się po terminie ważności. Nie dokładnie wytarowana waga na dziale mięsnym. Pomyłki na mięsnym ,np. kupując kurczaka, na etykiecie widnieją filety z piersi kurczaka. Często bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kasy( dwie kasy są,często czynna tylko jedna). Kasierka scanuje towar bardzo powoli, źle wydaje resztę. Produkty w promocji okazują się, że nie są aktualne.
Częściowy brak towarów na półkach.
Z jednej lodówki z mięsem wydobywający się fetor.
Puste palety na przejściach komunikacyjnych. Rozsypany cukier na podłodze. Brak osoby konkretniej do rozdysponowania zadań dla pracowników ( trzy panie z obsługi stały przy jednej półce dyskutując co mają robić i jak).
Po zapytaniu o produkt ,została udzielona z miłą chęcią informacje gdzie znajdę ten produkt. Pani , która kasowała towar robiła to bardzo zwinnie i szybko. Wszyscy pracownicy byli ubrani w firmowe ubrania, które były czyste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.