Jakość obsługi w sklepach sieci biedronka oceniam na 2. Przede wszystkim z powodu wiecznych kolejek i zbyt mało otwartych kas. Braku aktualnych cen i oznakowań aktualnych promocji. Ciężko się przemieszczać, ponieważ zawsze na przejściach stoją palety z towarem.
Wchodząc do sklepu dwóch pracowników siedziało za kasami. Jeden z nich przywitał się ze mną do 60s od mojego wejścia słowami dzień dobry. Pracownicy ubrani schludnie w stroje firmowe. Po ok 2 minutach podszedł do mnie pracownik (mężczyzna, wiek ok 35 lat, okulary, włosy ciemny blond, na plakietce Marcin) i zapytał czy i teresuje mnie jakiś tv. Po odpowiedzi, że tak pracownik przedstawił mi propozycje 3 tv i do tego zaproponował zakup soundbaru. Obsługa trwała ok 10 minut. Na koniec pracownik podziękował za wizytę i zaprosił mnie ponownie w celu dokonania zakupu. Pracownik był ubrany czysto i schludnie. W sklepie oraz przed nim również panował porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.