Opinie użytkownika (1)

Na pierwszy rzut...
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że personel znajduje się na wyznaczonych stanowiskach pracy, ale chaotyczne zachowanie pracowników powoduje spowolnienie obsługi klienta. Petenci odwiedzający placówkę Multimedia narażeni są na długotrwałe oczekiwanie w kolejce (mało miejsc siedzących) oraz poddenerwowanie spowodowane zachowaniem pracowników. Brak należytej staranności w przekazywaniu informacji dotyczących dostępnych usług powoduje konieczność powrotu do Placówki. Brak miejsc parkingowych dla klientów.

Klient_ATSA

08.03.2022

Multimedia Polska

Placówka

Gdynia, Tadeusza Wendy 7/9

Nie zgadzam się (0)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@multimedia.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi