Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu kasjer mnie powitał lecz przy wyjściu już nie pożegnał, długi czas oczekiwania na kasjera, brak polecenia dodatkowego produktu, brak zapytania czy posiadam aplikacje żappka. Sama musiałam upomnieć się o zeskanowanie aplikacji, kasjer w międzyczasie widząc ze mam kartę w ręce od razu przeszedł do płatności, musiał ja najpierw anulować transakcje by zeskanować aplikacje

Klient_A5Bi9

02.03.2023

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rzeczowa i konkretna...
Rzeczowa i konkretna rozmowa z doradca na infolinii, przedstawienie aktualnej oferty na produkt posiadany obecnie, badanie względem dodatkowych potrzeb usług oferowanych przez firmę, informacje o promocjach oraz korzyściach płynących z połączenia tych usług, sprawny kontakt telefoniczny jak i mailowy.

Klient_A5Bi9

02.03.2023

PZU

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi