Sklep Pss Społem, spożywczo-przemysłowy, sklep znajduje się niedaleko mojego miejsca zamieszkania i często robię tam zakupy, po wejściu zaraz przy drzwiach jest stacja dezynfekująca i Pan ochroniarz ubrany w schludny mundur służbowy, który sprawdza ilość osób oraz czy dokonało się dezynfekcji rąk. Panie ekspedientki również w czystych ubraniach służbowych i zawsze o co zapytam odpowiedzą miło i rzeczowo. Towar na półkach poukładany , nie jest trudno znaleźć, wszystko czego się szuka. w czasie kiedy byłam w sklepie było kilku klientów, oczekiwanie przy kasie nie jest długie gdyż jeśli robi się kolejka to otwierają następną kasę. Kasjerka pyta zawsze, czy posiada się kartę lojalnościową aby nabić punkty. Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim robienie tam zakupów codziennych jak i tych większych.
W dniu dzisiejszym 31.12.2020 o godzinie 9.30 miałam umówioną rozmowę na spotkanie online z pracownikiem Ikea. Spotkanie było nagrywane dla celów reklamacyjnych. Wcześniej dostałam mail z informacją , aby na obrazie widoczny był wyłącznie reklamowany produkt, bez wizerunku mojego lub innych osób i informacja, aby rozpocząć, wystarczy kliknąć przycisk. Mail zachęcał również , aby przed spotkaniem przetestować połączenie przy pomocy dodatkowego przycisku i zweryfikować w ten sposób, czy sprzęt oraz połączenie internetowe umożliwi jego zrealizowanie.
Około 9.30 po kliknięciu w przycisk ROZPOCZNIJ ( który znajdował się z mailu z Ikea) czekałam na łączenie z konsultantem, Niestety mimo umówionej godziny połączenie odbyło się z opóźnieniem 10 minutowym. Na początku rozmowy były problemy z głosem, nie słyszałam konsultanta Ikea , więc on zadzwonił do na mój numer telefonu, w trakcie spotkania online, ale wtedy on mnie nie słyszał. W końcu poinformował mnie, aby odświeżyć połączenie czatu i wtedy się udało. On zadawał pytania odnośnie przedmiotu reklamacji a ja odpowiadałam na zadawane pytania: np. które szafki są reklamowane, jak wygląda uszkodzenie szafki, w którym miejscu są uszkodzenia, kierowałam jednocześnie kamerę telefonu na reklamowane szafki. Konsultant był rzeczowy, miły i poinformował mnie od razu o wyniku reklamacji i podał informację , że w celu dokończenia reklamacji skontaktuje się ze mną pracownik przez telefon i zapyta się czy chcę zwrot pieniędzy za szafki , czy chcę nowe szafki itd. Jestem zadowolona z obsługi w ten sposób, w dobie pandemii nie ma kontaktu osobistego i mimo to konsultant był w stanie obejrzeć to co było potrzebne, Gdyby nie problemy techniczne przy połączeniu, dałabym pięć gwiazdek a tak tylko 4,5. Mimo to polecam wszystkim
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.