Opinie użytkownika (2)

Nie znam gorszej...
Nie znam gorszej drogerii. Wysyłają używane produkty lub niezgodne z zamówienie, reklamacja trwa juz prawie miesiąc. Czat - kopiuj wklej nigdy nic nie wiedzą a jak za dużo marudzisz, to zablokują. W związku z długim oczekiwaniem na reklamacje, postanowiłam zadzwonić do Biura Klienta, tam też Pani umiała mi tylko powiedzieć, że przekazuje sprawę dalej. Wysłałam kupe maile, kupę zdjęć i co i NIC. Nikt nic nie wie. Postanowiłam nagrać rozmowę o czy poinformowałam operatora HEBE, Pani sie wyłączyła i rozmowa nie została dokończona. HEBE TO KOSZMAR NIGDY WIĘCEJ !!!! OMIJAJCIE TE GROGERIE.

Klient_9WQF

27.10.2021

Hebe

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Za każdym razem...
Za każdym razem kiedy zamawiam przesyłkę, mam problemy. To połamana kredka, to opóźnienie dostawy, a teraz brak produktu. Nie zauważyłam jego braku od razu i koniec, teraz muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Nakazuje mi się przesłanie formularza, zdjęcia. Klient to wróg, choć mam status Vipa.. Ten status zapewnia mi także vouher urodzinowy w kwocie 20 zł. którego nigdy nie otrzymałam. Konsultanci nic nie wiedzą, można do nich pisać, dzwonić, tylko odsyłają. Kompetencja żadna !!!!

Klient_9WQF

16.03.2021

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi