W dniu 26.09.2023 przed godziną 18stą udałem się na zakupy z córką. Kupiliśmy dwa lizaki i dwa batoniki. Przy kasie okazało się że lizak nie kosztuje 2.39 zł jak na metce tylko 3.49 zł. Kiedy się zorientowałem że cena się nie zgadza poinformowałem o tym Panią na kasie. Po czym Pani powiedziała że taka cena wybiła na kasie i taka zostaję. Poszedłem zrobić zdjęcie metki i przyniosłem jako dowód. Pani nie chciała mi zwrócić różnicy więc poprosiłem o Panią kierownik sklepu. Po długich pertraktacjach Pani kasjerka zwróciła mi różnice a na pytanie dlaczego Pani kierownik nie przyszła odpowiedziała mi że do takich głupot nie będzie przychodzić. Zabrano mi również paragon i nie dostałem jego kopii. Jakość obsługi w w/w sklepie jest na bardzo niskim poziomie i to nie pierwszy raz występują niezgodności cen na metkach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.