Obsługa kawiarni zaangażowana - od razu po wejściu klienta nawiązanie kontaktu wzrokowego i gotowość do przyjęcia zamówienia lub wyjaśnienia. Zamówienie przebiega sprawnie i szybko a zamawiane napoje, potrawy zapisywane na system karteczek (przy kolejnym kliencie, który dopytywał o dostępne potrawy, opis i wyjaśnienia konkretne i szybkie).
Również podczas odbierania napojów czy kolejnych zamówień, kontakt z obsługą szybki i na uśmiechu.
Przygotowanie napojów praktycznie natychmiastowe i wszystko szybko i na świeżo. Podana kawa świeża, gorąca (smaczna), zawsze prawidłowo z dodaną krówką, espresso z wodą.
Bajgle (to jest specjalność tej kawiarni) przygotowywane równolegle, nieco po kawie, ale również szybko. Świeże składniki, chrupiące pieczywo i smak zgodny z oczekiwanym.
Stoliki zdezynfekowane oraz czyste. Dostępność dodatków na stoliku samoobsługowym (serwetki, cukier, pieprz, ...) pełna. Wyposażenie toalet (papier, ręczniki, mydło) prawidłowe. Płyn do dezynfekcji jest.
Muzyka w lokalu, zgodnie z przeznaczeniem - lekki jazz. Nadawana prawidłowo, bez przerw i utwory zgodne z charakterem miejsca (spokojne, nie męczące, głośność prawidłowa).
Zachowanie obsługi już od początku sprawne i kompetentne.
Od razu po wejściu zainteresowano się nami i wskazano dostępny stolik w ogródku. Zaraz potem - bez zbędnego oczekiwania - otrzymaliśmy standardowo karafkę z wodą, dwie szklanki, karty dań i win - we właściwej kolejności (najpierw otrzymała kobieta, następnie mężczyzna).
Wraz z kartą szybka, ale pełna informacja o brakujących potrawach.
Obsługa kelnerska liczna, przywołanie kelnera na potrzeby zamówienia, domówienia lub na koniec płatności łatwe i prośby realizowane na bieżąco i szybko. Czas przygotowania zamówionych napojów oraz później potraw adekwatny do zamówienia. Obsługa kelnerska przez cały czas w maseczkach ochronnych.
Ogródek uporządkowany (kompozycja stolików, czystość - bez uwag), liczne rośliny zadbane. Oświetlenie ogródka włączone wraz ze zmierzchem we właściwym momencie.
Z negatywnych elementów muszę niestety wymienić: plamę na obrusie z poprzedniego (albo jeszcze wcześniejszego) klienta. Brakowało również zapalenia świeczki w latarence umieszczonej na stole (jako niepalący nie posiadam zapalniczki) - stąd ocena obniżona o pół gwiazdki.
Wygląd lokalu prawidłowy. Czystość toalet właściwa (wizualnie i zapachowo), wyposażenie pełne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, płyn do dezynfekcji).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.