Opinie użytkownika (1)

Nie traktuja swojego...
Nie traktuja swojego klienta dobrze. Nowy klient ma lepsza oferte niz donozaur. Naliczaja odsetki za swoj problem techniczny z poleceniem zaplaty a jak klient nie zobaczy ze ma niedoplate to nawet nie poinformuja chyba ze bedzie to komornik za ich bład

Klient_7QpR

22.03.2022

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi