Opinie użytkownika (2)

Podczas ostatniego wyjazdu...
Podczas ostatniego wyjazdu chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Okazało się, że w pobliżu nie znajduje się żaden oddział ani bankomat Millenium. Kilkukrotnie próbowałam dodzwonić się na infolinię, jednakże za każdym razem automat odsyłał mnie do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową. Mój problem niestety nie został rozwiązany. Jestem zawiedziona, ponieważ nawet nie udało mi się nawiązać połączenia z konsultantem.

Klient_7MXd

19.06.2020
Nie zgadzam się (0)
Dzięki przemiłej obsłudze...
Dzięki przemiłej obsłudze udało mi się rozwiązać problem pojawiający się w aplikacji. Stacjonarna pomoc jest lepsza w porównaniu do pomocy zdalnej - typu infolinia. Pani sprzedawczyni pokazała mi w jaki sposób postępować by dany problem nie pojawiał się ponownie. Poświęciła mi swój czas i w uprzejmy sposób rozwiązała mój problem. W pamięć zapadł mi wizerunek przyjaznego oddziału tej sieci sklepów jak i całej marki H&M.

Klient_7MXd

19.06.2020

H&M

Placówka

Ruda Śląska, ul. 1 Maja

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi