Podczas ostatniego wyjazdu chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Okazało się, że w pobliżu nie znajduje się żaden oddział ani bankomat Millenium. Kilkukrotnie próbowałam dodzwonić się na infolinię, jednakże za każdym razem automat odsyłał mnie do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową. Mój problem niestety nie został rozwiązany. Jestem zawiedziona, ponieważ nawet nie udało mi się nawiązać połączenia z konsultantem.
Dzięki przemiłej obsłudze udało mi się rozwiązać problem pojawiający się w aplikacji. Stacjonarna pomoc jest lepsza w porównaniu do pomocy zdalnej - typu infolinia. Pani sprzedawczyni pokazała mi w jaki sposób postępować by dany problem nie pojawiał się ponownie. Poświęciła mi swój czas i w uprzejmy sposób rozwiązała mój problem. W pamięć zapadł mi wizerunek przyjaznego oddziału tej sieci sklepów jak i całej marki H&M.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.