Na samym wejściu do sklepu rzuca się w oczy brudna podłoga.
W sklepie dostępna stacja dezynfekcji, ale bez płynu.
Sklep dobrze zatowarowany, ceny przyporządkowane do produktów.
Przedmiotem mojego zakupu było danie gotowe typu panini.
Sprzedawca, pani około 55 lat, podgrzała je, podała owinięte w serwetkę. Poproszona przeze mnie, żeby zawinęła to w papier, odburknęła, że trzeba było wcześniej powiedzieć jej że chcę na wynos.
Po transakcji brak pożegnania.
Obsługę uważam za niemiłą.
Telefonowałam do placówki, ponieważ zamawiałam lekarstwo.
Otrzymałam dokładną informację na jego temat.
Pani poprosiła o numer recepty, a że nie było go na niej zaprosiła osobiście do placówki.
Poinformowała również, że lekarstwo to jest robione tylko raz w tygodniu.
Poinformowała o cenie.
Pożegnała się i życzyła miłego dnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.