Opinie użytkownika (1)

Nie polecam!!! Od 10...
Nie polecam!!! Od 10 lat byłam klientką, w maju wypowiedziałam umowę lecz się z wypowiedzenia wycofałam. Vectra odłączyła mi wszystkie usługi i przez dwa tygodnie nie reagowała na moje prośby. Złożyłam reklamację i pomimo rozpatrzenia pozytywnego i przeprosin nadal nic..... Wydzwaniałam do nich, pisałam i nic nie załatwiłam tylko straciłam dużo nerwów i czasu. Zaistniała sytuacja pokazuje jak traktuje Vectra stałego klienta, brak szacunku, brak zainteresowania klientem, brak wszystkiego. Co Vectrę interesuje, że klientka nie ma telewizji, internetu. Infolinia rozkłada ręce, nie wiedzą co maja powiedzieć, cytuję "przepraszam ale nikt się tym wnioskiem jeszcze nie zajął" Vectra musi się dużo nauczyć, albo wrócić do kroku pozyskania klienta i jego utrzymania. Nie sposób jest droga Vectro pozyskać klienta. Rekomendacja to ważna sprawa, ja na 100 % nie rekomenduję Państwa usług.

Klient_6Oy08

13.05.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.05.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi