Bardzo słaba obsługa, żenująco nieprzystosowane procedury. Przy przedłużeniu umowy wymagają zaakceptowania tzw klauzuli inflacyjnej po to, aby w miesiąc po podpisaniu aneksu podwyższyć opłaty o 13%, mimo że inflacja m/m wynosiła mniej niż 1,25%. Czyli albo nie potrafią liczyć albo bezczelnie naciągają swoich klientów. Proces przeniesienia usługi to koszmar i kolejny dowód niekompetencji. Po 1 dniu od przeniesienia usługi pod inny adres usługa została odłączona przez technika że względu na wypowiedzenie umowy przez poprzedniego właściciela dla umowy która zakończyła się 6 dni wcześniej.
Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.