Opinie użytkownika (1)

Bardzo słaba obsługa,...
Bardzo słaba obsługa, żenująco nieprzystosowane procedury. Przy przedłużeniu umowy wymagają zaakceptowania tzw klauzuli inflacyjnej po to, aby w miesiąc po podpisaniu aneksu podwyższyć opłaty o 13%, mimo że inflacja m/m wynosiła mniej niż 1,25%. Czyli albo nie potrafią liczyć albo bezczelnie naciągają swoich klientów. Proces przeniesienia usługi to koszmar i kolejny dowód niekompetencji. Po 1 dniu od przeniesienia usługi pod inny adres usługa została odłączona przez technika że względu na wypowiedzenie umowy przez poprzedniego właściciela dla umowy która zakończyła się 6 dni wcześniej. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Klient_4lRNV

19.09.2023

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
19.09.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi