wystawiłem jedną gwiazdkę, bo niżej nie można. Moje dośwadczenia z Vectrą
1. wprowadzenie mnie w błąd przy zawarciu umowy
2. samowolne wyłączenie usługi internetu, przy próbie wyjąśnienia sprawy
3. naliczenie noty obciążeniowej za brak zwrotu reutera ( oczywiście zwróciłem)
4. brak kompetencji pracowników i przepływu informacji (złożyłem 10 reklamacji)
5. po miesiącu przyznano mi rację
odradzam
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, pomoże to nam w weryfikacji i rozwiązaniu zgłaszanych niedogodności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.