Opinie użytkownika (1)

wystawiłem jedną gwiazdkę,...
wystawiłem jedną gwiazdkę, bo niżej nie można. Moje dośwadczenia z Vectrą 1. wprowadzenie mnie w błąd przy zawarciu umowy 2. samowolne wyłączenie usługi internetu, przy próbie wyjąśnienia sprawy 3. naliczenie noty obciążeniowej za brak zwrotu reutera ( oczywiście zwróciłem) 4. brak kompetencji pracowników i przepływu informacji (złożyłem 10 reklamacji) 5. po miesiącu przyznano mi rację odradzam

Klient_4Z3H

23.06.2021

Vectra

Placówka

Tczew, Żwirki 50

Nie zgadzam się (0)
30.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, pomoże to nam w weryfikacji i rozwiązaniu zgłaszanych niedogodności.