Zakupy w sklepie biedronka home porażka, otrzymałam 2 regały , oba połamane. Żeby je zwrócić muszę czekać 14 dni na odpowiedż, nieważne , że ktoś spakował mi i wysłał połamane regały i co myślał, że je zatrzymam. Człowieku pomyśl zanim to zrobisz, też kupujesz rzeczy połamane do swojego domu? Sklep porażka, pieniądze zablokowane , kartony zawalają mi miejsce.
Zakupiony produkt w biedronce home , okazał się produktem uszkodzonym. 2 regały, oba połamane. Aby zwrócić je na koszt biedronki , musiałam zgłosić to jako reklamacje, na co mają 14 dni na odpowiedż. Oczywiście wykorzystują cały ten czas, a ja czekam i czekam. Pieniądze zablokowane, towar zawala mi miejsce w domu, a oni mają klienta w wielkim poważaniu. Ktoś kto mi wysłał te regały, nie wiem na co liczył, że je przyjmę a on weżmie premię za sprzedanie uszkodzonego produktu? Pracowniku , życzę ci żebyś też tak został potraktowany przez inny sklep. Przecież roboty tego nie robią. Trochę przyzwoitości..
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.