Opinie użytkownika (1)

Sklep zlokalizowany przy...
Sklep zlokalizowany przy ruchliwym trakcie komunikacyjnym. Dobrze wyróżniony na tle pozostałych zlokalizowanych podmiotów w okolicy. Wejście czyste, dobrze oznakowane informacjami o godzinach otwarcia, sposobach płatności, obowiązku używania maseczki w sklepie i ilości osób, które jednocześnie mogą znajdować się w sklepie. Po wejściu do środka w oczy rzuca się ogólny porządek. Sklep jest jasny i przestronny. Przy wejściu znajduje się stojak z płynem do dezynfekcji rąk oraz mata do butów. Obsługa chodzi w maseczkach. Ubiór pracowników schludny i czysty. Towar ułożony na regałach równo. Ilość wyłożonego towaru na półkach oceniam na wystarczający - nie ma braków towarowych, czy pustych luk na regałach. Jedyny mankament jaki zauważyłem to brak gum do żucia w strefie tzw. artykułów około-kasowych ( gumy były dopiero na regale w dalszej części sklepu ) .Pani stojąca za ladą z chęcią i uśmiechem na ustach odpowiedziała na zadane przeze mnie pytania, udzielając mi wystarczających informacji. Zostałem obsłużony bardzo szybko. Pani przy kasie zapytała mnie o aplikację Żabka, poinformowała o promocjach i zapytała czy nie chcę kupić czegoś ciepłego ( kawa, hot dog ). Po uregulowaniu rachunku Pani podziękowała mi za zakupy, zaprosiła na kolejne i uprzejmie pożegnała.

Klient_2Ylg

09.01.2022

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi