Opinie użytkownika (1)

Miałem to nieszczęście,...
Miałem to nieszczęście, że ostatnio kilka razy dostarczała do mnie przesyłki firma geis (celowo z małej litery). Za pierwszym razem czekam na sprecyzowanie czasu dostawy i się nie doczekałem. Za drugim razem po otrzymaniu maila, że czas dostawy zostanie określony pozniej, sam dzwonie na infolinię z zapytaniem kiedy kurier dostarczy przesyłkę, odpowiedz: kurier pracuje od 8 do 18. (!!!). Proszę o numer telefonu do kuriera, Pani z łaski go podaje. Telefon do kuriera: mówię że potrzebuję wyjść z domu na dwie godziny ( wizyta u lekarza która była ustalona dawno temu), a kurier na to, że właśnie w tym czasie będzie u mnie i nie może być ani chwili wcześniej ani pózniej. Trochę jestem zdziwiony tonem i zachowaniem kuriera, ale cóż zależało mi na przesyłce więc załatwiam sobie "dyżurnego" i idę do lekarza. Po powrocie do domu...... oczywiście paczki nie było, kurier zjawił się blisko 3 godziny pózniej niż się zarzekał. Kiedy zgłosiłem mailowo reklamację dlaczego firma geis nie dotrzymuje swojego zobowiązania (umowy) w stosunku do mnie otrzymałem odpowiedz, którą można ująć słowami co ja chcę przecież paczka w końcu została dostarczona. Kompletna kompromitacja firmy geis.

Klient_1nqI

16.08.2019

Geis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi