kompletne dno ,reklamacja szafki łazienkowej nr62/3377/2021, szafka po 5 miesiącach od zakupu spuchła na na łączeniach, bo płyty z których jest wykonana rozwarstwiają się , reklamację złożyłem na piśnie osobiście w sklepie ,dołączyłem zdjęcia , po miesiącu oczekiwania zniecierpliwiony zadzwoniłem do leroj merlin w Olsztynie gdzie super nieuprzejma pani powiedziała, że korpus szafki nie będzie wymieniony używając argumentu "nie bo nie" w zamian za to dadzą mi jakąś deskę żebym sobie przybił i będzie dobrze, w wyniku tej sytuacji wysłałem dwa pisma do leroy merlin z prośbą o odmowę na piśmie wraz z uzasadnieniem lecz zostały one zignorowane i pozostają bez odpowiedzi , jeśli nie załatwią uczciwe sprawy zawiozę tę szafkę do sklepu rzucę przy kasach, niech inni klienci widzą jak leroy merlin załatwia reklamacje
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.