Jakiś czas temu natrafiałem na dwóch sprzedawców, z którymi wszytko załatwiłem i wyjaśniłem (pracowali parę lat-może jeszcze pracują..), teraz trafiam na innych, młodszych i już nie jest tak dobrze-nie doradzą, nie wyjaśnia i człowiek musi sam studiować nr części. Po drugie zmienili lokalizacje w tym samym budynku i pasowałoby wyjaśnić sprawę kolejki/ek bo człowiek ustawia się w jednej a sprzedawca po kilkunastu minutach woła ludzi z innej kolejki - kierownictwo ani sprzedawcy nie wpadli na to, że można to rozwiązać po ludzku?! Dla zasady nie będę już tam nic kupował - może to kropla w morzu ich sprzedaży ale tak złego traktowania nikt nie jest godzien!
Odradzam firmę epaka.pl - chyba, że lubicie się denerwować z powodu nierzetelności innych to proszę bardzo!W kontakcie telefonicznym wprowadzają w błąd co spowodowało w moim przypadku wystawieniem faktury (a może to błąd ludzki, niedomówienie?).Po opłaceniu faktury, pracownik epaka.pl otrzymuje potwierdzenie przelewu z mojego konta, co robi firma epaka.pl? Wystawia po 2ch dniach wezwanie do zapłaty oraz nalicza opłatę za wystawienie tegoż wezwania (znowu błąd ? znowu niedomówienie?). Zbyt wiele jak na początek współpracy!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.