Brak kontaktu.
Brak pomocy.
Znikające programy, oglądasz film i nagle znika, może jeszcze go zobaczysz, może nie....
Po kolejnym podpisaniu umowy internet o dziwo jest nadal taki sam, a miał być szybszy.
I ostatnia sytuacja.
Dostałam sms, że jak nie zapłacę kwoty 85 zl, to mi odłączą usługę.
Zapłaciłam.
Dwa dni później informacja, że jak nie zapłacę, to za 72 godziny odetną usługę. Dzwonię uparcie na nr kontaktowy Echostaru, po pół godzinie sukces. Mam z kim pogadać. Pani mi wytłumaczyła, że zapłaciłam zaległą fakturę, a teraz jest nowa i ją muszę zapłacić.
Zapłaciłam
I właśnie odcięli mi usługę.
Brawo Echostar!!!
Brak słów....
Arletta Śmigielska
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.