Opinie użytkownika (3)

Sprawa zgłoszona do...
Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta. Powodzenia wam życzę :)

Klient_0Sje

28.02.2020

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj wykupiłam VIPA...
Wczoraj wykupiłam VIPA za 30zl:o został on przedłużony tylko o 2 tygodnie. Wy sb jaja chyba robicie. Żądam rekompensaty i przedłużenie vipa albo zróbcie coś z tym żeby to było na miesiąc. Płacić 30 zł na 2 tyg żenada.. jak tak dalej będzie wszyscy od was odejdą.

Klient_0Sje

27.02.2020

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)
14.01.2022
Odpowiedź firmy
Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.
Wykupilam bitcoiny na...
Wykupilam bitcoiny na konto vip kilka godz temu. Mam potwierdzenie zakupu a vipa jak nie bylo tak nie ma dalej.. Zadam rekompensaty bo widze ze nie tylko u mnie taki problem.

Klient_0Sje

25.11.2019

Zalukaj.tv

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi